heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 5-Nov-2006 13:30 Email | Share | Bookmark
Majlis Perkahwinan Tamimi & Norafasha

kad Fasha (dari fp Tam)
map Fasha (dari fp Tam)
kad Tam (dari fp Tam)
map Tam (dari fp Tam)
bersanding
Abg Wan & Rasyiqah tepung tawar pengantin
"Rasyiqah nak salam Auntie Fasha.."
Aku pun nak gak...
Ayah bagi makan nasik kenduri...
gambar kandid
atas permintaan hadi...
amy & lin
eddy & wife, yanti
dapat watikah ke???
bergambar beramai²
meja santapan pengantin tapi dh lepas makan...
rasyiqah & ayahnya
meja santapan lagi...
opismate tam
junior kami...
bakal menyusur kot...hehehehe
nasa pun datang gak...
rasyiqah memang suka dengan jaha & mimi
suka tengok gambar ni..jaha memang ada tokoh jadi ayah...
aku yg terhalang dengan kamera abg ijat
ni la abg ijat...
antara yang hadir...dari fp abg ijat
gambar dengan pengantin
ummi dgn rasyiqah..peliknya gambar ummi..dari fp abg ijat
kami sekeluarga...dari fp abg ijat
 
 
 
aksi romantik pengantin...sweet gitu
Majlis Perkahwinan Tam & Fasha
Tarikh: 5 November 2006
Lokasi: Taman Bersatu, Simpang Pulai, Perak


Rentetan Perjalanan

Sabtu malam Ahad, kami sekeluarga tido kat umah mak heda kat Bandar Baru Sentul....Sebab senang nak amik Pakcik..Pakcik & Syah tumpang Heda gi kenduri umah Tam...Leh la tong² skit ...

Hari Ahad tu, tengah kami menyiapkan Rasyiqah, Echerk bgtau yg dia x dpt nk pergi sama ...sebab ada keje urgent kat opis..jadi dia datang umah mak heda untuk hantar hadiah je...Kemudian, Pakcik sampai...sarapan dulu, baru bertolak nak amik Syah kat Restoran Jejantas Sungai Buloh...Dah amik Syah, kami ke Stesen Minyak Petronas Rawang sebab nak konvoi dengan Jaha & Mimi..

Dalam kul 1.30 kami sampai, pengantin tengah bersanding kat pelamin...Abgang Wan + Heda + Rasyiqah semapat la menepung tawar pengantin tu ....Pastu kami jumpa ramai la kengkawan ....Antara yang hadir:

1) Abg Wan, Heda & Rasyiqah
2) Pakcik
3) Syah
4) Jaha & Mimi
5) Hadi
6) Ikin
7) Nasa & Wife
Abg Ijat & Kak atun
9) Ujang
10) Amy & Lin
11) Eddy & Yantie
12) Mic & Manis
13) Adha & isteri
14) Syami

Lepas makan, bergambar la dengan pengantin dan kengkawan yang datang



....Ada yang datang dari JB naik bas semata² nak memeriahkan kenduri tam ni...Bagus la kengkawan semua....Tapi hampir selesai majlis tu, hujan turun dengan lebatnya ....Kami balik pun hingga hujan dah beransur renyai ...Semoga kedua² pengantin panjang jodoh dan bahagia hingga ke akhir hayat...Ni ada posing romantik dari pengantin....




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net