heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Jul-2006 00:00 Email | Share | Bookmark
Berkelah di Jeram Linang

tudung merun tu, kakak ipar abg wan, kak ya...
rasyiqah bersama ummi yang tercinta...
eh...sapa lak yg kat belakang rasyiqah tu??tu la sepupu rasyiqah
gaya pemandu cilik..
cikuuuuu...chak...rasyiqah dh nk g mandi ni...
cepatla...rasyiqah teruja nk g mandi ni...
sepupu rasyiqah,shahmi.Nanti g sekolah sama sbb kami ni sebaya..
ala...kak huda nangis lak..rasyiqah pinjam jap je...
amboi...selumber je muka rasyiqah tu...
x sejuk ke rasyiqah tu???
seronok yer..x sedar pakai pampers je tu...
dah..dah....pulangkan kak huda punya pelampung..nti kite beli ye
seronoknya mandi....
ayah rasyiqah pin seronok main air yer...
tutup mulut tu dik..nti masuk air...
ha...kn dh kata..kembung pampers rasyiqah tu...
"ayah nk tukar la pampers adik ni...pakai seluar yer..."
kiter main lak pelampung besar tu..
kn ummi kata, tutup mulut tu....
terjunan abe sharom...nk jadi perenang ke abe???
abe sharom kejang je bdn??rasyiqah steady je
nape kak huda???sedih ke adik tu naik pelampung tu??jgn la sedih
tembamnya pipi rasyiqah tu...
x pandang kiri kanan yer...syok main air...
tgok sape tu???
main air dgn abe chik...
apa abe sharom buat kt bawah tu??
situasi kt jeram linang...meriah..
tido sebantal dgn sepupunya...sama besar je badan...
buai laju2..aku nk kawin dgn anak raja...
ni sepupu rasyiqah, kak huda..."x leh.."



Atas permintaan ayah rasyiqah dan kemahuan ummi rasyiqah, ada beberapa gambar rasyiqah mandi air kat jeram linang dengan sepupu2nya ...budak2 apa lagi...seronok la nampaknya... kami pergi dengan 2 buah kereta....mek rasyiqah pun ikut sekali tau...reramai lagi bagus best kn...
mula2nya nk basahkn kaki rasyiqah je..sbb tu pakaikn dia pampers...ntah cmne, ayahnya leh lak bawak dia mandi...tu yg kembung pampers tu...sian lak tgok dia bawak pampers yg berat tu, kami tukar la dengan seluar....dh menggigil rasyiqah ni, tapi dia tetap seronok dgn saudara maranya bermain air:lol_teethfull: ....ish..ish..ish..rasyiqah ni nk jadi perenang agaknya yer...
dah basah2 tu, masing2 naik makan...pastu mandi lagi, makan...camtu la seterusnya....rasyiqah pun sama la....mandi pastu susu, mandi lagi...kami buat BBQ ayam, crab ball, hotdog.....4 ekor ayam la semuanya...
sempat la rasyiqah main buai...."buai laju2......" dah petang baru la kami balik....rasyiqah tido la dlm kete sbb penat sgt berenang...tp semuanya seronok....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net