heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 29-Apr-2006 01:09 Email | Share | Bookmark
himpunan gaya rasyiqah yang ceria dan santai...

tengok tu..buat x tau je...
ni masa dia sakit mata...muka sedih la tu...xde ceria langsung..
cam xde perasaan je bila agah
apa la yg kelakar sgt tu rasyiqah sampai nampak lesung pipit..
comelnya senyum simpul anak ayah tu...
suka sampai kuar air liur...
tembamnya la rasyiqah ni...
iiiiii...hisap punting....
dh nk berdiri ke????ada gambar teddy bear lg kt baju dia...
senyum ye dik...
amboi...gelak termeweh-meweh...
comel anak ummi pakai baju ni...
sukanya ummi tengok senyuman adik...comel sgt...
saper la agah adik sampai gelak beria-ia sgt ni...ayah yer...
suka sgt kena timang...kt belakang tu jenama pampers rasyiqah..
suka sgt la tu Mama dia timang2 dia...
angkat2 kaki la pulak...saper ajar ni???
cak...pandang kamera lak dia...
amboi sukanya dia...
nampak excited rasyiqah ni...malu la x pakai baju..
bulat2 mata dia kena agah dgn ayahnya...
Boleh la tengok wajah ceria dan selamba rasyiqah dalam fp ni ...Puas gak la nak suh dia gelak ...Kadang-kadang dia buat tak tau je...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net