heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 11-Feb-2006 13:00 Email | Share | Bookmark
Rasyiqah 2 bln

Comelnya tgah tgok apa tu.anak sapa ni ha..anak ayah ngan umi la
besarnya mata anak ayah ni..bulat
panjangnya lidah..dah nak makan nestum ke tu.baru 2 bln mana leh
rasyiqah..baa..cak..baa..cak
amboi bukan main happynya..bucuk umi ni..
gaya ayah ambil posing rasyiqah..
ala cayang..ramai org cakap rupa mcm ayah terutama hidungnya..
sedapnya ayah buat susu..pandai ayah..time kacih
ayah..masuk la betul2 botol tu..jgn dok tgok camera je
aksi rasyiqah separuh bogel...
hah..hah..haai...ops tak jadi nak bersin.
hai nama saya nur rasyiqah..umur saya baru 2 bulan
posing selepas mandi...
cantiknya baju rasyiqah...sapa beli ye..ayah ngan umi la
tgok tu tunjuk lidah panjang tu..
amboi syoknya baring..
pandai rasyiqah posing...mcm celebriti
pandainya dia bergaya depan camera
nganga apa tu dik...masuk la angin...
amboi...ummi tegur dia, dia senyum lak...comelnya...
comel je tengok ayah & anak ni tido...
dari posisi dekat...dh ke mana2 la tu...
masa ni rasyiqah dh genap 2 bulan pada 11/02/06...makin semangat la dia....kuat minum susu...bulat-bulat mata tu sebab dia tengok camera...cam paham2 je kn...itulah rasyiqah, anak kesayangan ayah & ummi dia...baju warna coklat tu adalah favourite color ayah dia la....tu nak anaknya suka warna sama la tu....hehehehe

Quote:
Malin: heda n abg wan : tahniah! sronoknya dah jadi umi n ayah skrg ye
syiqah : jgn nakal² k.
Heda: TQ Malin....dengar tu nasihat Auntie Malin tu yer Rasyiqah....

Quote:
Julie: Akhirnyer dapat gak tengok wajah baby ko ni. Comeynyerrr... ikut muka saper ek?
Heda: Mesti la muka aku..hahahahhah

Quote:
Bulat: eeeeeeee..... comeyyynyeeeeeee...... gerammmmmm.... bulat bulat bulat..
Heda: mmg bulat cm ko gak...

Quote:
Nuzul: rasalakan...mcm muka abang wan la heda...tapi jangan bimbang, dah besar sikit adala muka umi dia kot...tp org kata, anak pempuan biar ikut muka ayah, yang lelaki lak ikut mak...nape? ada sebabnya...tp..aku lupa lah!
Heda: Setiap benda ada sbbnya...

Quote:
Mukhlis: makan jgn tak makan..nanti bleh jadi tembam cam mukhlis
Rasyiqah: Bersama menembamkn diri...hehehehehe

Quote:
Sal: Heda lupa la ko dah bersalin..rasyiqah comelll mcm ayahnya (diulang: comel mcm ayahnya bkn mcm ibunya heheheh)..
Heda: Mana ada...

Quote:
Ijat: hehe..sronok dapat baby beb..tunggu aku punyer majlis 070707, wedding op the yer
Heda: Kite tunggu....

Quote:
Faze: Semangat nya anak ko heda ... comel .... hahahha
Heda: Tu la...sakit tangan pegang lelama....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net