heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 12-Dec-2004 13:00 Email | Share | Bookmark
Majlis Persandingan Heda & Wan

pengantin perempuan sabar menunggu..
pengantin lelaki memulakan langkah...
flower girls..sepupu heda yang comel2 belaka
berarak ke pelamin...
pandangan dr depan
melalui gerbang yang berbunga
bersanding di atas pelamin
pandangan dekat..
sama la gak ni..
dari jauh...keseluruhan pelamin...
yang ni cantik skit kot...
ni family ayah heda
family wan
ni family heda belah mak...
kawan2 kelas heda masa utm skudai
kengkawan perempuan lak..
bergambar di atas pelamin...
dengan echerk...
bergambar dgn flower girls
bergambar berdua
ayunya pengantin perempuan kn...
pengantin lelaki pun segak & kacak...hehehe
pandangan pada lensa cameraman
pandangan sisi
gambar dgn bunga di tangan
bunga hidup tau...
pose dekat...
atas pelamin
sama la ni..
siap pegang keris lagi...
hidangan makan beradab..udang panjat nenas
tauhu goreng...cantik kn..
ayam masak sambal...sekor tu...
disuap oleh si suami...
turn si isteri lak..
sedap sesgt hidangan tu..
memandang cameraman
bergambar bersama echerk..
bersama kengkawan
di meja makan beradab
posing baik punya
inilah pelamin yg raja sehari..
flower girl yg comel2..
pakcik..pengantin perempuan yg segak.
hensem lagi Tok Uda aku ni...
Pak Lang jgn byk2..org lain pun nak renjis gak
Batrisya..cium ayong skit..wangi tak..
Mak Lang...wanginya tangan
Angah..ko baik2 nanti melekat make up aku..
amboi..mak teh berselera makan mengalahkan pengantin
keluarga belah pengantin lelaki..aik pengapit lapar betul
Tok ngan wan bergambar bersama pengantin
mana la menantu aku ni tak sampai2 lagi
hai..menantu aku nak dtg ke tak ni..tak sampai2 lagi
raja sehari dgn ayah,mak pengantin perempuan
lawan tokey nampak..ni sapa yg raja sehari ni
baik2 bang..terpelanting kerusi nikan,.abg tu berat
main lampai2 lak..ni cameraman punya idea la ni..
gaya posing mengadap belakang
ampunkan segala dosa2 saya ye bang...
hai..bila boleh masuk dok atas pelamin ni..
jom la kite masuk..walaupun org tak jemput
kipas la kuat2 skit..tgah panas ni..
kain hantaran..mahal ni tau
hai flower girl yang comel..
ni minyak wangi abg pakai wangi2 tau..
hantaran ni..handphone tau..bukan kotak kosong
buah2an ni jgn lupa simpan utk pengantin tau..
hantaran..kain telekung..aminn
hai abg camera sampai meniarap ke ambil gambar
pandangan yang mengoda
pandangan yang mengada2
ha..jemput makan..tambah2 jgn la segan
pandang lah..lihat lah...
baik2..kan terseliuh lak pinggang
gaya posing yg tersendiri
posing lagi...
Mek..renjis Mek jgn tak renjis
bila boleh start makan ni..asyik posing je..dah lapar ni
keluarga boss heda...
pose istimewa..keluaran terhad
keluaran khas..edisi terhad
pada majlis ni iaitu 12/12/04, genap la percintaan kami yang ke 6 tahun...lama tu...hehehe...alhamdulillah, perkenalan & percintaan yang disulami dgn kasih sayang & kejujuran berakhir di jinjang pelamin yang berlangsung di balai bomba sunga besi...tema warna perkahwinan ni ialaha purple...majlis persandingan ni diadakan selepas zohor dalam kul 2 petang...pengantin lelaki datang tepat pada masanya...alhamdulillah, semua yang dirancang berjalan dengan lancar...ramai gak sedara & kengkawan yang datang untuk bersama-sama meraikan hari yang membahagiakan ini...sampai jam la jalan kat depan balai bomba tu....tak la sangka ramai yang nak datang...tima kasih semua yang hadir....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net