heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 11-Dec-2004 21:00 Email | Share | Bookmark
Majlis Berinai

sebelum majlis berinai
gambar berdua sblm majlis
berjalan sama utk ke tempat bersanding
di atas pelamin
tak nampak muka la..ni kak sulung wan...
yang ni lak kak ke-2 wan..
ni mak teh heda...
pak jas pun datang...tima kasih
muka fokus dekat...ayu gitu...
ni kumpulan dikir barat...sebahagian dr agenda mlm tu...
posing utk cameraman...
di atas pelamin...
senyuman kebahagian...hehehe
majlis marhaban pada malam berinai
majlis marhaban
majlis potong jambul-ha..ha..cukur batrisha sampai botak
mana pelamin ni..tak sabar nak berinai ni..
abis la aku jap agi kena inai..
Mek jgn inai byk2 ye..nanti comot tangan
Tok udin menyempurnakan majlis berinai
Pakcu..Abg pengantin lelaki
sapu wan jgn tak sapu inai..
alamak..dah penuh la inai diaorg sapu...
Pak teh sapu baik2..jgn terlebih lak..nanti kena baju..ni pinjam
he..he..he..byknya dia org ni sapu inai...
control..control..biar la kena inai..nanti cuci la
bila la nak abis dia org ni inaikan aku ni..
kameraman..oh..kameraman
posing..jgn tak posing..
bang..ni bunga betul ke plastik
bang..inai tu jgn kena baju..pinjam ni
bila nak abis posing ni abg cameraman...
hayun..jgn tak hayun..kump dikir barat..
Majlis ini diadakan pada malam hari selepas akad nikah petang 11/12/04. Ia diadakan selepas majlis cukur jambul & dikir barat...Kira lepas isyak la buat majlis berinai...Ia untuk sedara mara & kawan2 yang terdekat je...yang jadi pengapit heda ialah makcik heda...pengapit wan lak anak buah dia...main sebat je...tapi alhamdulillah...semuanya berjalan dgn lancar....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net