heda & wan's FotoPage

By: heda zainudin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 15-Oct-2007 11:41 Email | Share | Bookmark
SERUPA KE TIDAK

hari tu, ummi ternampak satu laman web (http://www.myheritage.com) yang boleh bgtau anak² kite ni ikut muka sape..ikut ayah ke ummi..ummi pun test la untuk tahu anak² ummi ni ikut muka saper..jadi ummi guna gambar yang sama supaya tak berbeza..sbb gambar lain, lain la % nya..

kakak & adik




tengok dalam multiply

Quote:
Iena: waduuuuhhh...lama nyer tak jenguk sini...dah besar dah adik Rasyiqah eeekkk...hhhmmm...makna nyer dah berapa bulan aunty tak jenguk sini ekkk...??? comel nyer adik Rasyiqah...macam kakak nyer jugak...
Heda: dh besar dh..lama dh iena x masuk fp kami ni...heda pun jenguk jer, x respond pun...masing² bz dgn keje masing²...

Quote:
Anna: hehhe.... memang pun kalo tengok rasyiqah dia ada rupa abang wan... suka aku tengok keletah dia, heda... lagi2 ngan spek hitam n skaf dia tu heheheh:-D
n rashidah laks.... aku xbape nak ingat muka dia... tapi mmg kot ada rupa ko lebih skit....
Heda: rasyiqah tu klu bergaya, kalah aku skrg ni...skit² nk touch up..iskh...ni lum adik dia lagi....

Quote:
Yong: syiqah mcm muka babah dia ye... biasa org kata kalau anak sulung pompuan mesti lebih ikut pd ayah...kalau lelaki more kpd ibu..tah la betul atau tak... Syidah pulak wah....adil dan saksama...ikut muka kedua2nya.... adillll
Heda: ye kot yong psl anak sulung pompuan tu... pernah dengar...yg adiknya, lum nmpk lg ikut muka saper....

Quote:
Kimi: ihh.. kat sini hangpa dok berblog yaa...huhuhu... awatlama tak update? bz kot...
Heda: memang bz pun....curik² masa gak la nengok fp ni.hehehe

Quote:
Mak Teh: assalamualaikum...mak teh ucapkan selamat berbahagia semuanya pd anakanda serta cucu2 tercinta. ayong, makteh nk coment sikit la ttg serupa ke tak. pd pndangn mak teh, kakak lebih kpd ayong, n adk ikut pd muka wan, psl mak teh ade gmbr ko mse kecil ni. sebiji muka mcm ko. tak thu la pandangn ko cm mane. walaubagaimanpun, dua2 cucu mak teh ttp cute. muaahhhhhhh.....
Ayong: waalaikummussalam...tu la..ayong pun rasa cmtu gak...apa², tima kasih sblm lawat web kami sekeluarga...bile rindu kt cucu² tu, tgok la kt sini yer ....

Quote:
Intan: ayong,ltk la gmbr adik byk2 yong,nk lps rndu n.....
Heda: Dh letak dh....

Quote:
Ziela: heda..long time no see...apa khabar? dah besar rasyidah...rindunya...
Heda: tu la..rindu gak kt akak.....

Quote:
Anna: salam heda...
ko kena tag, see my fp key..
Heda: akhirnya berjawab gak...

Quote:
Enal: salam heda & abg wan...
harap sume ceria ... nanti raya datang umah k....
Heda: Insya Allah....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net